برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد
سرخط خبرها

هفته سیـــاه والیبال ایران| شکست شاگردان آلکنو مقابل همه!

  • کد خبر: ۷۱۱۰۶
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
هفته سیـــاه والیبال ایران| شکست شاگردان آلکنو مقابل همه!
در هفته چهارم لیگ ملت ها، شاگردان آلکنو به هیچ تیمی «نه» نگفتند!

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته سیاه والیبال ایران در لیگ ملت‌ها با ۳ شکست به پایان رسید. در هفته چهارم رقابت‌های امسال شاگردان آلکنو قرار بود با تیم‌های استرالیا، برزیل و اسلوونی روبه‌رو شوند. پیش از شروع مسابقات این هفته پیش‌بینی می‌شد که تیم ایران به راحتی استرالیا را شکست دهد، چون تا آن هفته موفق به کسب هیچ برد و امتیازی نشده بود.

 

همچنین احتمال برد ایران مقابل برزیل، صدرنشین رقابت‌ها، نیز کم بود. از طرفی بازی ایران و اسلوونی هم دیداری جذاب پیش‌بینی شده بود که هر ۲ تیم به‌یک‌اندازه شانس پیروزی داشتند. حاصل تلاش شاگردان آلکنو در این هفته از مسابقات ۳ شکست تلخ بود که تا حد زیادی اهالی والیبال را ناامید کرد.


سقوط آزاد!

تیم ملی والیبال ایران که در پایان هفته سوم در جایگاه ششم قرار داشت و می‌جنگید که در جمع مدعیان قرار بگیرد، با نتایجی که در هفته چهارم کسب کرد، با چند پله سقوط روبه‌رو شد. شاگردان آلکنو در پایان هفته چهارم نتوانستند جایگاهی بهتر از یازدهمی برای خود دست‌و‌پا کنند. به‌این‌ترتیب و با توجه به بازی‌های سختی که تیم ایران در هفته پایانی دارد، ملی‌پوشان باید تلاش کنند تا حداقل رتبه تک‌رقمی به دست بیاورند. هر‌چند پیش از شروع مسابقات، آلکنو با مسئولان فدراسیون توافق کرده بود که در لیگ ملت‌های امسال به‌دنبال کسب مدال و سکو نیست، اما جایگاه نهایی ایران در این دوره از رقابت‌ها می‌تواند جایگاه هشتمی والیبال ایران در رده‌بندی فدراسیون جهانی را نیز به خطر بیندازد.


مختصر و مفید مثل کریمی

جواد کریمی از ابتدای هفته چهارم به ترکیب تیم ملی کشورمان اضافه شود و در لحظاتی هم آلکنو به وی میدان داد. او از‌جمله بازیکنانی بود که سرمربی روس تیم ملی کشورمان در هفته چهارم به وی اعتماد کرد و او هم به‌خوبی توانست جواب اعتماد کادر فنی را بدهد. کریمی که پیش از اعزام تیم از فهرست خط خورده بود، در پایان هفته سوم با صلاحدید کادر فنی به جمع سایر نفرات اضافه شد و جای محمدطاهر وادی را در ترکیب گرفت.

 

کریمی فرصت خیلی زیادی برای نمایش توانایی‌های خود پیدا نکرد، اما در همان مدت کوتاه و در مقاطعی که جایگزین سعید معروف شد، عملکرد خوبی در ارسال پاس، دفاع، توپ‌گیری و سرویس داشت و نشان داد که آلکنو درمورد وی اشتباه کرده بود و او این توانایی را داشت که از ابتدای بازی‌های لیگ ملت‌ها در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشد. اگر وی بتواند روند کنونی خود را حفظ کرده و کمی آن را تقویت کند، بدون‌شک این شانس را دارد که کاروان والیبال ایران در المپیک را همراهی کند؛ اما باید منتظر ماند و دید که نظر آلکنو در‌این‌زمینه چیست.


میلادِ تیم ملی با میلاد در المپیک

در پایان هفته سوم و حتی چهارم انتقاد‌های زیادی به عملکرد میلاد عبادی‌پور، دریافت‌کننده تیم ملی والیبال کشورمان وارد شد. کار به جایی رسید که خودِ میلاد و حتی آلکنو نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. عبادی‌پور در دفاع از شرایط خود و تیم ملی نکاتی را به‌صورت سربسته مطرح کرد. وی گفت: ما مسابقات را بد شروع کردیم و نزدیک به پایان مسابقات بهتر شدیم. ما در حال آماده‌سازی برای المپیک هستیم و امیدوارم شروع خوبی در آنجا داشته باشیم. مطرح‌کردن این صحبت‌ها یعنی تمام هدف و تمرکز بازیکنان و کادر فنی روی المپیک است و لیگ ملت‌ها نمی‌تواند میدان خوبی برای سنجش عیار تیم ملی باشد. ضمن اینکه آلکنو هم در واکنش به این انتقاد‌ها صحبت‌هایی را مطرح کرد.

 

سرمربی روسی تیم ملی والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: عبادی‌پور فعلا بازی می‌کند، چون به او اعتماد دارم. او در‌حال نزدیک‌شدن به فرم ایده‌آلش است. اینکه از او انتقاد می‌شود، برای من مهم نیست. به‌این‌ترتیب باید شاهد رونمایی از یک تیم ملی سرحال و جذاب در رقابت‌های المپیک باشیم؛ جایی که آلکنو قولش را داده و اهالی والیبال می‌توانند ستاره‌های کشورمان را درخشان‌تر و پر‌نورتر از همیشه ببینند.

 

آمادگی و درخشش ملی‌پوشان در میدان بزرگ المپیک می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد، به‌ویژه وقتی با تحقق وعده «آرمان والیبال ایران» همراه باشد.
تیم ملی والیبال مردان ایران در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌ها پس از ۳ روز استراحت، هفته پنجم مسابقات را از روز دوشنبه آغاز می‌کند و در ۳ روز پیاپی به‌ترتیب با فرانسه، لهستان و آرژانتین دیدار خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->